به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۱۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۷۷
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
سرخیو راموس پس از مدت‌ها غیبت، سرانجام در ترکیب پاری‌سن ژرمن به میدان رفت و اخراج از زمین، تنها دستاوردش بود.

به گزارش میدان، سالی که گذشت، اتفاق عجیب کم نداشت. از پیوستن سرخیو راموس و لیونل مسی به فوتبال فرانسه تا بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد و پروژه سوپر لیگ. تماشای سرخیو راموس در لباس پاری‌سن ژرمن در کنار لیونل مسی، همچون خوابِ پریشانِ بعد از ظهر بود که تعبیری ندارد اما حقیقت داشت.

 

کاپیتان‌هایی که روزگاری چهره به چهره یکدیگر در الکلاسیکو برای هم کری می‌خواندند، حالا قرار است دیر یا زود مقابل تیم‌های سابقشان به میدان روند. دست سرنوشت، راموس را خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌کرد به سانتیاگو برنابئو رساند. پاریس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریف رئال مادرید است و راموس در حدود دو ماه دیگر، باید مقابل هم‌تیمی‌های سابقش صف آرایی کند. البته اگر مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها، مجالی برای این کار باقی بگذارند!

 

از زمانی که راموس راهی پاریس شده، اکثر بازی‌ها را به سبب مصدومیت از دست داده و تنها تیتر اخبار راجع به او در رسانه‌ها، گمانه زنی برای اولین حضورش در میدان بود. اتفاقی که سرانجام بعد از حدود 6 ماه افتاد و سرخیو راموس مقابل لوریان به میدان رفت. سرخیو دقیقه 45 و به محض آغاز نیمه دوم وارد زمین شد اما دریافت دو کارت زرد به فاصله 5 دقیقه، اخراج از زمین را برایش به همراه داشت.

 

ال کاپیتانو در ترکیب پاریس، روزهای خوبی را نمی‌گذارند و شرایط برای لیونل مسی هم به همین منوال است. جسم هر دو در پارک دو پرنس است اما کیست که نداند قلبشان در اسپانیا مانده؟ شاید اگر پای میلیون‌ها یورو پول وسط نبود، چند سال بعد هر دو می‌توانستند به رد پیشنهاد تیم متمول دنیای فوتبال افتخار کنند و همچون فرانچسکو توتی، درون مایه داستان‌های حماسی مادران شهر برای لالایی فرزندانشان باشند.

 

البته، حالا ماجرا کمی پیچیده‌تر شده و شاید فرانچسکو توتی، نگاه دیگری به وفاداری‌اش به پیراهن رم داشته باشد. چه بسا اگر او نیز همچون پیتر اشمایکل، ادن هازارد و سرخیو راموس آن پیراهن را از تنش بیرون می‌آورد، نقطه پایانی بود بر روزهای خوبش در مستطیل سبز. نقطه پایانی که سرخیو راموس نیز روز به روز به آن نزدیک تر می‌شود و با خودش فکر می‌کند: "آیا ارزشش را داشت؟!"

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۸