- صفحه اصلی
- فوتبال ایران
- کشتی و وزنهبرداری
- توپ و تور
- رزمی
- ورزش زنان
- سایر ورزشها
- ورزش جهان
- چند رسانه ای

علی لطیفی در گفتوگو با میدان در خصوص وضعیت فعلی استقلال اظهار داشت: تنها متضرر این یک دهه از ناکامیهای استقلال، هواداران بودند. تنها دلیل نتایج اخیر استقلال، عملکرد ضعیف موسیمانه نیست؛ او با دانش بر اینکه تیم آبیها در شرایط بحرانی قرار گرفته دارد، هدایت تیم را بر عهده گرفت. البته نباید از یاد برد که او رویکرد فرار رو به جلو را نیز پیش گرفته است.
وی ادامه داد: در دوران حضور فرهاد مجیدی، روی حفظ و ارتقای روحیه بازیکنان تمرکز بیشتری وجود داشت. در زمانی که برانکو در پرسپولیس مربی بود، زیرساخت بسیار مناسبی شکل گرفت که همچنان قسمتهایی از آن پا بر جاست. متاسفانه در دوره موسیمانه به مسئله هیچ دقتی نمیشود و با این روند، برای فصل آینده نیز به او امیدی نیست زیرا فکر میکنم در فصل آینده از استقلال برود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عدم توجه به تیمهای پایه عنوان کرد: پشتوانه تیم بزرگسالان، باید در تیمهای پایه انجام شود ولی در باشگاههای بزرگ میبینیم که توجه درستی به آنها نمیشود. اصول و اساسی باید وجود داشته باشد که مربیها از آن پیروی کنند اما میبینیم که موسیمانه نیز به همین نحو استفاده درستی از بازیکنان جوانان و نوجوانان ندارد.
وی افزود: ورود هلدینگ خلیج فارس به حوزه مدیریتی استقلال، اتفاقی مبارک بود. امیدوارم که مدیران با تخصص و با تعهد هلدنیگ بتوانند به پیشرفت فوتبال کمک کنند. آنها میتوانند با جلوگیری از ورود دلالان در فرایند جذب بازیکن، کیفیت بازیکنان ورودی را بهتر کنند تا شاهد انتقال بیفایده بازیکنی مثل کاکوتا نباشیم.
لطیفی در آخر هواداران را نگران تیم دانست و به اهمیت تقویت فرهنگ هواداری در ایران با نگاه به فوتبال جهان اشاره کرد و گفت: من خستگی را در سکوها میبینم. هوادار، لایق بازی خوبی است که نتیجه را نیز در بر داشته باشد. امیدوارم که استقلال با ورود مدیران جدید نتیجه بهتری بگیرد.