به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۶۹۹
تعداد بازدید: ۱۷۹۳
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
خبرهایی رسیده است که مدافع تیم استقلال پس از بازی با فولاد خوزستان با تذکر جدی روبرو شده است.

به گزارش میدان، تیم استقلال یکشنبه در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در دیداری مهم و حساس در اهواز تیم فولاد خوزستان را شکست داد تا علاوه بر عبور از پرسپولیس، فاصله سه امتیازی‌اش با سپاهان را حفظ کند.

 

استقلال در این بازی توسط کوین یامگا و مهدی قایدی به گل رسید و امیدوار است که سپاهان در دیدارهای آینده امتیاز از دست دهد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال پس از این بازی از وضعیت مالی و کمبود امکانات انتقادهایی را مطرح کرد. به دنبال آن، برخی از بازیکنان وقتی با سوالات خبرنگاران در مورد اظهارات سرمربی استقلال روبرو شدند ترجیح دادند که خیلی صحبت نکنند اما عارف غلامی، مدافع آبی‌پوشان با کنایه اعلام کرد که اگر بخواهد حرف بزند صحبت‌های زیادی خواهد داشت.

 

این اظهارنظر ظاهرا به مذاق مدیران استقلال خوش نیامد و به او پیغام دادند که قبلا گفته شده است که هر کسی در رسانه‌ها خارج از مجموعه فوتبال و قرارداد صحبت کند، جریمه خواهد شد.

 

غلامی این موضوع را متوجه و ناراحت شد. غیبت این بازیکن در تمرین فردای بازی این شایعات را مطرح کرد که ظاهرا از سوی مدیران استقلال توبیخ شده است و به همین دلیل نتوانسته در تمرینات شرکت کند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵