به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۴۳۸
تعداد بازدید: ۵۰۲
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
پیشکسوت سابق رئال‌مادرید به پیشنهاد سرمربیگری تیم‌های لیگ برتری پاسخ منفی می‌دهد.

به گزارش میدان، پس از کسب نتایج ضعیف تیم لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس، مدیران این باشگاه، جسی مارش را برکنار کردند و حالا به دنبال جایگزینی برای این سرمربی آمریکایی هستند. براین اساس، باشگاه لیدزیونایتد روزگذشته طی تماسی از رائول گونزالس، سرمربی جوان رئال کاستیا، خواستند تا هدایت این تیم بحران زده را برعهده بگیرد که با پاسخ منفی او مواجه شد. درواقع رائول به مدیران باشگاه لیدزیونایتد اعلام کرده که نمی‌خواهد در میانه فصل، تیم محبوبش رئال‌مادرید را رها کند و به همین خاطر به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

 

یک رئالی به پیشنهاد سرمربیگری تیم لیگ برتری پاسخ منفی داد!

 

با این حال، روزنامه اسپانیایی آ اس فاش کرد، رائول گونزالس که یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی کارلو آنچلوتی به شمار می‌رود، ترجیح می‌دهد در انتظار جدایی این مرد کهنه‌کار ایتالیایی بماند و به عنوان مربی جایگزین منصوب شود.

 

رائول پیش از این، درخواست باشگاه‌های اینتراخت فرانکفورت و شالکه را هم رد کرده بود و به نظر می‌رسد او هدفی به غیر از هدایت تیم اصلی رئال‌مادرید ندارد و پیشنهاد هیچ تیم دیگری را قبول نمی‌کند. این درشرایطی است که تیم رئال‌مادرید نتایج خوبی در این فصل لالیگا به دست نیاورده و هم‌اکنون با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین، در رتبه دوم لیگ جای گرفته است و حتی شنیده می‌شد اگر رئال در مسابقات جام باشگاه‌های جهان نتیجه مناسبی را کسب نکند، آنچلوتی ممکن است از سرمربیگری این تیم مادریدی برکنار شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷