به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۷۳۰۲
تعداد بازدید: ۹۱۰
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. با ثبت این نتیجه، پرسپولیس ۳۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و ذوب آهن هم ۱۸ امتیازی باقی ماند.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی(۵۳ - شیخ دیاباته)، وحدت هنانوف(۶۸ - سروش رفیعی)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک(۸۸ - فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه(۸۸ - کمال کامیابی‌نیا)، وحید امیری و محمد عمری

 

ترکیب ذوب آهن: حمید فرعباسی، صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمدامین درویشی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی

 

شرح گل: در دقیقه ۶۹ سانتر سروش رفیعی از سمت چپ به روی محوطه جریمه ذوب آهن ارسال شد و امید عالیشاه با ضربه سر دروازه تیم اصفهانی را فرو ریخت.

 

علیرضا بابایی که این فصل پای ثابت اکثر اردوهای تیم ملی جوانان بوده و عملکرد بسیار خوبی در لیگ امیدها داشته است، با تشخیص یحیی گل‌محمدی در لیست پرسپولیس برای بازی امروز با ذوب آهن قرار گرفت. با این حال، نکته قابل توجه از لیست ذخیره‌های سرخپوشان، عدم حضور مهدی عبدی، مهاجم خبرساز چند وقت اخیر بود که همین موضوع برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص جدایی او را بیشتر از گذشته قوت بخشیده است.

 

با رفع مصدومیت شیخ دیاباته و صدور کارت بازی عیسی آل‌کثیر، آن‌ها در لیست پرسپولیس برای بازی امروز حضور داشتند و می‌توانستند از ابتدا به میدان بروند اما یحیی گل‌محمدی روی این دو مهاجم که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بودند، به صورت جدی ریسک نکرد و مهاجم فرانسوی را از نیمه دوم به بازی گرفت.

 

تیم فوتبال ذوب آهن یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در بازی‌های بیرون از خانه بوده و هیچ بردی را در خانه حریفان به دست نیاورده است. با نتیجه‌ای که در بازی امروز به ثبت رسید، ذوب آهن به این روند ادامه داده و با پنج تساوی و سه باخت در رتبه سیزدهم بازی‌های خارج از خانه قرار گرفت.

 

مهدی ترابی، ستاره هفته‌های اخیر پرسپولیس که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود و توانسته بود سه بار دروازه ذوب آهن را در دیدارهای گذشته باز کند، غایب بزرگ مسابقه امروز بود و به دلیل محرومیت انضباطی، نتوانست سرخپوشان را همراهی کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۸