به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۶۸۸۵
تعداد بازدید: ۱۳۵۲
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
تیم ملی ایران قرار است مقابل آمریکا با تغییراتی به میدان برود.

به گزارش میدان، تیم ملی ایران برای دیدار با آمریکا آماده می شود و در این میان کارلوس کی روش قصد دارد بهترین نفراتش را برای این مصاف آماده کند.

قرار است در این دیدار نیز تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایران اعمال شود و مهمترین اتفاق این دیدار حضور علی بیرانوند در ترکیب اصلی است.با اینکه حسینی در بازی با ولز عملکرد بسیار خوبی داشت و دیدار با تیم ملی انگلیس را جبران کرد اما کی روش پس از بهبودی بیرانوند و عدم استفاده وی از نقاب مخصوص قصد دارد وی را جانشین حسینی کند.

 

از طرفی در این بازی روزبه چشمی به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب باز می گردد زیرا وی در بازی با ولز گل حساس تیم ملی را به ثمر رساند و کی روش به وی اعتقاد فراوان دارد.

رامین رضاییان نیز در ترکیب اصلی ایران حضور دارد و صادق محرمی باز هم نیمکت نشین این بازیکن است.سردار آزمون با اینکه در بازی با ولز مصدوم شد و تصور می شد بازی با آمریکا را از دست بدهد اما این بازیکن آماده بازی تیم ملی ایران است و در مقابل آمریکا به میدان می رود.

 

با اینکه کی روش از ترکیب تیم ملی ایران در بازی با ولز رضایت دارد اما تغییرات جزئی هماهنگ با شرایط تیم ملی آمریکا انجام می شود و سرمربی تیم ملی قصد دارد با امتیاز این دیدار را به پایان برساند زیرا تیم ملی با تک امتیاز از این دیدار نیز می تواند به صعود امیدوار باشد و حضور در مرحله بعدی جام جهانی را تجربه کند.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱