به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۵۸۶۹
تعداد بازدید: ۱۳۰۳
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
سرمربی رئال‌مادرید، به‌صرفه‌ترین مربی پنج لیگ معتبر اروپاست.

به گزارش میدان، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید فصل گذشته با قهرمانی در رقابت‌های مختلف، عنوان و اقسام رکوردها را جابه‌جا کرد. باوجود اینکه او کلکسیونی از قهرمانی در چهار لیگ دیگر معتبر اروپا یعنی انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا دارد اما او فصل گذشته برای نخستین‌بار در دوران فعالیت حرفه‌ای خود توانست قهرمانی لیگ اسپانیا را کسب کند. همچنین با قهرمانی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان ۲۲-۲۰۲۱، کارلو آنچلوتی به اولین سرمربی تاریخ تبدیل شد که دو بار با بیش از یک باشگاه، قهرمان چمپیونزلیگ شده است و همچنین با کسب چهار عنوان قهرمانی به پرافتخارترین مربی تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد.

 

با این حال، رسانه اسپورت مدیا در گزارشی به دستمزد مربیان در مقایسه با عملکردشان در فصل گذشته پرداخته است. نکته قابل توجه این است که دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید چهار برابر بیشتر از آنچلوتی و ده برابر بیشتر از پیولی دستمزد گرفته اما هیچ دستاوردی نداشته است.

 

آنچلوتی فصل گذشته به ازای هر برد در لالیگا ۴۲۰ هزار یورو حقوق دریافت کرده است که همین او را به دهمین مربی پرهزینه فوتبال اروپا تبدیل کرده است. این درشرایطی است که سیمئونه با دستمزد سالانه ۴۰ میلیون یورو پردرآمدترین مربی دنیاست و پپ گواردیولا هم  با دستمزد سالانه ۲۲.۵ میلیون یورو، در رتبه دوم قرار دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۲