به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۵۷۲۶
تعداد بازدید: ۴۶۳
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
با اعلام رییس سری‌آ، ممکن است رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا با تاخیر آغاز شود.

به گزارش میدان، با وجود اینکه کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات فوتبال در سطح باشگاهی اروپا باقی مانده اما لورنتسو کازینی، رییس سری‌آ اعلام‌ کرد به دلیل گرمای هوا، ممکن است مسابقات لیگ برتر ایتالیا با تاخیر آغاز شود. او روز گذشته در بازدید از باشگاه اودینزه اعلام کرد که گرمای هوا برای سلامت بازیکنان خوب نیست و بعید است بتوانیم سری‌آ را از تاریخ معین قبلی آغاز کنیم.

 

گرمای رکوردشکن هوا فقط مختص به ایتالیا نیست، به طوریکه دمای هوا در انگلیس برای اولین بار از ۴۰ درجه سانتی‌گراد فراتر رفت و حتی آژانس ملی هواشناسی بریتانیا اخطار وضعیت قرمز صادر کرده است. این درشرایطی است که به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در اواخر آبان ماه، برگزاری بازی‌های لیگ‌های اروپایی فشرده‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و حالا اگر قرار بر تعویق آغاز مسابقات سری‌آ باشد، تقویم فصل ایتالیا به هم خواهد خورد.

 

با توجه به اینکه تیم ملی ایتالیا در جام جهانی حضور ندارد و همچنین پروسه زیرساخت‌های خنک‌کننده در استادیوم‌های ایتالیا زمان‌بر است، به رییس سری‌آ پیشنهاد شده است که لیگ ایتالیا را با تاخیر آغاز کند و تیم‌ها، از بازیکنان جوان به‌ جای ملی‌پوشان حاضر در جام جهانی استفاده کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰