به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۹۴۱
تعداد بازدید: ۱۲۹۹
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با پاریسن ژرمن، تهدیدی برای تیم ملی فرانسه خواهد بود.

به گزارش میدان، تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاریسن ژرمن، خشم هواداران رئال‌مادرید را در پی داشته است. این بازیکن که گفته می‌شد با رئال به توافق رسیده اما در دوراهی عشق و پول، مسائل مالی را در اولویت قرار داد و در پاریس ماندنی شد. این در شرایطی است که از روز گذشته کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال‌مادرید با ارسال استوری‌هایی در صفحه شخصی خود به این موضوع واکنش نشان داده و حتی به نوعی هم‌بازی خود در تیم ملی فرانسه را تهدید کرده است.

 

زنگ خطر برای تیم ملی فرانسه!

 

در استوری اول که دقایقی بعد از مشخص شدن تمدید امباپه با پاریس منتشر شد، دست بنزما را به سمت لگوی رئال‌مادرید نشان می‌دهد. این در شرایطی است که در استوری دوم بنزما عکسی معروف از توپاک شکور در کنار دوست صمیمی‌اش که به او خیانت کرده، در استوری اینستاگرام خود قرار داده است. بنزما با این عکس به طور غیرمستقیم به خیانت امباپه اشاره کرده است.

 

زنگ خطر برای تیم ملی فرانسه!

 

حالا راه امباپه و بنزما از هم در فوتبال باشگاهی جدا شده اما این دو ستاره در تیم ملی فرانسه هم‌بازی هستند و شاید در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روابط فردی خوبی در این تیم شکل نگیرد. علاوه بر این، باتوجه به اینکه هر دو تیم رئال و پاریسن ژرمن بازیکنان فرانسوی دیگری هم دارند ممکن است این موضوع از خط قرمز عبور کرده و جنجال‌آفرین شود.

 

تمدید امباپه و استوری‌های بنزما حتی دست‌مایه طنز کاربران فضای مجازی هم قرار گرفته است. تیم ملی فرانسه در خردادماه برای انجام بازی‌های دوستانه به مصاف حریفان خود خواهد رفت و حالا باتوجه به این شرایط، باید دید دیدار اول این دو بازیکن در اردوی تیم ملی فرانسه چگونه خواهد بود.

 

گفتنی است پیش از این، در جام جهانی ۲۰۱۰، خروس‌ها به دلیل دو دسته شدن، شرایط بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و از سه بازی مرحله گروهی فقط یک امتیاز به دست آوردند. حالا هواداران فرانسوی باتوجه به اینکه آن‌ها مدعی اول قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند، دوست ندارند اتفاقات گذشته برایشان تکرار شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰