به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۴۷۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۳۰
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
مهاجم سابق بارسلونا، برای فصل آینده خود تصمیم جالبی گرفته است.

به گزارش میدان، در سال ۲۰۲۰ پس از اینکه رونالد کومان هلندی هدایت تیم فوتبال بارسلونا را برعهده گرفت، به لوییس سوارز گفت که جایی در ترکیب تیم او ندارد و به این ترتیب این بازیکن از بارسا جدا شد و به اتلتیکومادرید پیوست.

 

سوارز در اولین فصل حضورش در مادرید با اتلتیکو قهرمان لالیگا شد اما در فصل جاری در برخی بازی‌ها حضور نداشته و نیمکت‌نشین بوده است. با توجه به این شرایط در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون این بازیکن برای جدایی از جمع مادریدی‌ها به گوش می‌رسد.

 

خوزه آلوارز، روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که این ستاره اروگوئه‌ای قصد دارد در نقل‌ و انتقالات تابستانی به باشگاه سابقش یعنی بارسلونا برگردد.

آلوارز در این رابطه گفت: با توجه به عدم حضور ثابت در ترکیب اتلتیکومادرید، لوییس سوارز برای بازگشت به بارسلونا حاضر است با کاهش دستمزد، خود را با شرایط اقتصادی فعلی بارسا تطبیق دهد.

 

سوارز معتقد است که وضعیت باشگاه بارسلونا با آمدن خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز، بهتر شده است. حتی در روزهای گذشته شنیده می‌شود که مدیران بارسلونا با علم براینکه سوارز دوست دارد برگردد، درباره این بازیکن درحال تصمیم‌گیری هستند.

 

شایان ذکر است که لوییس سوارز در اولین فصل حضورش در بارسلونا در کنار لیونل مسی و نیمار، با عملکرد درخشان خود به همراه این تیم به قهرمانی‌های زیادی رسید.
او در فصل ۱۶–۲۰۱۵ درحالیکه در ۶ فصل گذشته تنها مسی و رونالدو به این عنوان رسیده بودند، آقای گل لالیگا شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰