به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۵۹۸
تعداد بازدید: ۶۷۷
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
ورود احتمالی سرمربی فرانسوی به پاریسن ژرمن می‌تواند بر جذب امباپه توسط رئال‌مادرید تاثیر بگذارد.

به گزارش میدان، انتقال کیلیان امباپه به رئال‌مادرید به یکی از طولانی‌ترین بحث‌های نقل و انتقالاتی در چند سال اخیر تبدیل شده است. قرارداد این ستاره فرانسوی تابستان امسال به پایان می‌رسد و او در حال مذاکره با مدیران رئال‌مادرید است تا به آرزوی دوران کودکی خود که پوشیدن پیراهن لوس بلانکوس است برسد. این در حالی است که تابستان گذشته رئالی‌ها سعی کردند امباپه را با مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو به خدمت بگیرند اما پاریسن ژرمن این پیشنهاد را رد کرد.

 

تصمیم امباپه در مورد آینده‌اش تنها به پول بستگی ندارد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این فوق ستاره می‌تواند همچنان در پاریسن‌ ژرمن باقی بماند و زین‌الدین زیدان ممکن است یکی از دلایل مهم آن باشد. اگر قهرمان لیگ فرانسه بتواند زیدان را به عنوان سرمربی بعدی خود منصوب کند، او ممکن است بخواهد در پارک دو پرنس بماند چراکه امباپه در دوران کودکی خود، به زیدان بسیار علاقه داشت.

 

زیدان به عنوان سرمربی رئال‌مادرید تاکنون سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و ورود احتمالی او به پاریس ممکن است باعث شود امباپه بخواهد در این باشگاه بماند تا نه تنها زیر نظر الگویش، بلکه یکی از پرافتخارترین مربیان اروپا بازی کند. با این وجود، این وضعیت احتمالی به شدت به آینده مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی پاریسن ژرمن بستگی دارد.

 

جدایی مائوریسیو پوچتینو می‌تواند راه را برای حضور زین‌الدین زیدان به پاریسن ژرمن هموار کند. دو روز پس از قهرمانی در لیگ فرانسه و اولین جام پوچتینو به عنوان سرمربی اما دوران حضور او در پارک دو پرنس در آستانه به پایان رسیدن است.

 

از زمان باخت مقابل رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، آینده پوچتینو در پاریس تا حدودی تیره شد. او دو روز پیش در جریان بازی مقابل تیم لنز توسط هواداران هو شد و این می‌تواند راه را برای ورود زیدان به عنوان سرمربی جدید پاریسن ژرمن هموار کند و ممکن است امباپه فرصت بازی زیر نظر الگوی کودکی خود را پیدا کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰