
به گزارش میدان، در دومین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فو.تبال، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:45 امروز شنبه در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران میهمان ملوان بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
پیام حیدری داور این مسابقه بود و سید یعقوب حجتی و محسن سلطانی او را در امر قضاوت این مسابقه همراه می کردند. ناصر جنگی هم داور چهارم این مسابقه بود. داور ویایآر هم سعاد وفاپیشه بود علیرضا ایلدروم هم او را در اتاق داوران کمک می کرد.
در این ورزشگاه حدود 10 هزار هوادار این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.
آبی ها که پنج هفته است طعم برد را نچشیدند نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند. از طرفی جایگاه لرزان موسیمانه روی نیمکت آبی ها موجب شده تا آبی پوشان برای فتح انزلی انگیزه دو چندان داشته باشند.
از طرفی ملوان هم دنبال این است تا با برد استقلال و حفظ امتیازات این دیدار در انزلی ضمن فراموشی شکست های اخیر خود جایگاهشان در جدول را بهبود بخشند.
سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل زمانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، دیدیه اندونگ، آرش رضاوند، جوئل کوجو و مسعود جوما یازده بازیکن استقلال را تشکیل می دهند.
حبیب فرعباسی، میلاد باقری،سعید کریمی، دانیال ایری، بهنام برزای، ابوذر صفرزاده، نیما انتظاری، قائم اسلامیخواه، امید نورافکن، محمد عمری و مهدی عبدی هم یازده بازیکن تیم میهمان هستند.
در نیمه نخست این ملوان بود که بارها روی دروازهه حریف موقعیت خلق کرد.
بهانم برزای روی پاس زیبای اسلامی خواه با حسینی تک به تک شد اما ضربه او با اختلاف اندک به بیرون رفت.
در دقیقه 36 اسلامی خواه از فاصله 40 متری روی یک ضربه ایستگاهی شلیک سنگینی به سمت دروازه آبی ها داشت که حسینی با پا توپ را مهار کرد.
ارسال ابوالفضل جلالی از جناح راست نزدیک بود مستقیم وارد دروازه ملوان شود که فرعباسی روی هوا توپ را مهار کرد.
داور برای نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه بیابد.