
به گزارش میدان، جعفر مختاریفر پیشکسوت فوتبال ایران که این روزها حال و روز خوبی ندارد، به دلیل مشکلات روانی در بیمارستان اعصاب و روان بستری شد.
او که روزگار سختی را سپری میکند، بارها از شرایط زندگی گلایه کرده و از حمایت مسئولین هم ناامید شده بود. مختاریفر خودش را مدیون محسن تهرانی میداند و میگوید: خدا پدر محسن تهرانی را بیامرزد. صبح تا شب با او هستم و حدود 10 سال است که با او زندگی میکنم. دستش درد نکند باز یک محل اسکان به من داده است. چه کسی میخواهد جوابگو باشد. فدراسیون، باشگاه، دولت؟ مگر من ملیپوش این فوتبال نبودهام؟ این دردم را به چه کسی بگویم؟
شنیدهها حاکی از این است که مشکلات روانی طوری گریبانگیر او شده که آخرینبار به محسن تهرانی هم آسیب رسانده و بعد از آن اقدام به خودزنی کرده است. پیشکسوت فوتبال ایران پس از این اتفاقات به بیمارستان روانی منتقل شده و تاکنون تحت درمان است.
جعفر مختاریفر یکی از باهوشترین و با کلاسترین فوتبالیستهای اواخر دهه 50 و دهه 60 بود. او تا نزدیک به 40 سالگی فوتبال بازی کرد. دوران حرفهای مختاریفر از دارایی آغاز شد و اوج درخشش او در استقلال بود.
بعد از آن مختاری فر به شموشک نوشهر و سایپا رفت و در آن تیمها هم درخشید. مختاری فر در سالهای 62 تا 68 پیراهن تیم ملی را نیز به تن کرد. او که زمانی اسطوره فوتبال ایران بود، اکنون ستارهای درحال خاموشی است!