به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۷۶۷۰
تعداد بازدید: ۴۴۵
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
انتشار خبر احتمال تست گیری از برخی بازیکنان لیگ برتر ، توجه‌ به تست‌های دوپینگ در لیگ‌برتر را دوباره افزایش داد.

به گزارش میدان، با وجود حساسیت بالای مسابقات لیگ‌برتر به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه برنامه‌ای برای اعمال تست‌های دوپینگ در مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ندارند.

در رشته ورزشی فوتبال و در رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی ایران با کاهش نمونه‌گیری‌ها در رقابت‌های فصل جاری رو‌به‌رو شدیم تا جایی که در مسابقات اخیر خبری از تست دوپینگ از فوتبالیست‌ها نبوده و مشخص نیست به چه دلیلی در حساس‌ترین روزهای برگزاری رقابت‌های باشگاهی خبری از تست دوپینگ از بازیکنان در این رشته نیست!


در چنین شرایطی اینطور به نظر می‌رسد از هفته نهم رقابت‌های لیگ‌برتر که طی آن نمونه‌گیری از برخی بازیکنان تیم‌های مختلف به عمل آمد دیگر تستی گرفته نشده است. حتی طی هشت هفته ابتدایی در فصل جاری لیگ‌برتر نیز هیچ نمونه‌گیری دوپینگ از بازیکنان لیگ‌برتری انجام نشده است.


نکته قابل توجه این که بعد از هفته نهم نیز نمونه‌گیری از هیچ دیدار دیگری در ادامه رقابت‌ها گزارش نشده است. معمولا بازی‌های مهم در دستور کار قرار می‌گیرد اما این بار در دربی رفت که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید نیز تست گیری انجام نشد در حالی که تا پیش از این همواره دربی برای کمیته ضد دوپینگ جزو اولویت‌ها بود.

 

برخی مشکلات مالی را دلیل این مهم می‌دانند. با این حال مسئولان مربوطه این مورد را رد کرده و مدعی هستند طبق روال پیش می‌روند!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰