به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۷۶۵۸
تعداد بازدید: ۵۸۳
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
بازیکنان تیم استقلال در آستانه فرا رسیدن سال نو از مدیرعامل این باشگاه ناراحت هستند.

به گزارش میدان، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده پیگیری می‌شود و با احتساب بازی‌ فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان که در جام حذفی برگزار خواهد شد، مسابقات فوتبال در سال جاری به پایان می‌رسد. 

در این بین، خبرهایی رسیده است که بازیکنان استقلال به علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال پیغام داده‌اند که از پرداخت نشدن مطالبات‌شان ناراحت هستند. بازیکنان استقلال عنوان کرده‌اند طبق قول فتح‌الله‌زاده قرار بود بخشی از قرارداد اعضای تیم تا قبل از پایان سال پرداخت شود ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل استقلال این روزها به شدت درگیر پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی است و به هر دری می‌زند تا پول سنگین بدهی به استراماچونی را تهیه کند ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. فتح‌الله‌زاده بارها در مصاحبه‌های خود گفته بود باید تا شب عید 200 تا 300 میلیارد تومان پول تهیه کند که بخشی برای بدهی به استراماچونی، بخشی برای پرداخت مطالبات پول بازیکنان و مابقی برای کسب صدور مجوز حرفه‌ای است ولی تاکنون هیچ کدام انجام نشده است.

به نظر می‌رسد فتح‌الله‌زاده پاسخ بازیکنان را بدهد و بگوید اولویت فعلی پرداخت پول استراماچونی خواهد بود و در اولین فرصت پول آنها را خواهد داد تا دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۶