به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۶۱۲
تعداد بازدید: ۷۲۳
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
با وجود تلاش برای جذب مربی خارجی، به نظر می‌رسد تیم سرخپوش برای تامین نیاز فعلی به عقد قرارداد موقت با مربی استقلالی رضایت داد.
به گزارش میدان، نام‌های زیادی به‌عنوان سرمربی فولاد و جانشین جواد نکونام مطرح شد اما در نهایت علیرضا منصوریان انتخاب شد. واقعیت اما این است که باشگاه فولاد اصلا برنامه‌ای برای مربی داخلی نداشت و به اجبار منصوریان را انتخاب کرد. بعد از نتایج ضعیفی که جواد نکونام با تیم فولاد در این چند ماه اخیر کسب کرد زمزمه‌های استفاده از مربی خارجی در جلسات هیات‌مدیره شنیده می‌شد. این‌طور که شنیدیم آنها به دنبال مربی خوب و البته ارزان اروپایی بودند. درست براساس همین تفکر با اسکوچیچ مذاکره کردند و جواب منفی شنیدند.
 
حتی استراماچونی نیز یکی از گزینه های این تیم بود اما این دو هیچ کدام حاضر نشدند در این مقطع مسئولیت تیم فولاد را بپذیرند و همکاری را به قرارداد ابتدای فصل منوط کردند.

حبیب رضایی یکی از اصلی‌ترین اعضای هیات‌مدیره باشگاه فولاد طی سال‌های اخیر است. بر این اساس او نقش پررنگی در تصمیم‌گیری‌های این باشگاه دارد. در واقع رضایی از ابتدا طراح و مغز متفکر این باشگاه بوده و همچنان نیز نظراتش مورد تایید دیگران است. به این ترتیب اگر باشگاه فولاد براساس تفکرات او تصمیم بگیرد که می‌گیرد مربی بعدی فولاد بدون شک خارجی خواهد بود. رضایی اعتقاد زیادی به استفاده از مربی خارجی دارد. در چنین شرایطی او نمی‌خواهد سوخت دهد چراکه می‌داند در تیم بیمار فولاد امکان ندارد تا پایان فصل اتفاق شگفت‌انگیزی رخ دهد.

 

درنتیجه با انتخاب منصوریان سعی دارد برای این باشگاه زمان بخرید تا در ابتدای فصل بعد مربی بیاورد که هم بتواند تیم را ببندد و هم فرصت کافی برای شناخت از تیم را داشته باشد.به همین دلیل قرارداد منصوریان تا پایان فصل جاری بسته شده و گویا در صورت رضایت دو طرف تمدید خواهد شد. از طرفی تعداد زیادی از بازیکنان تیم فولاد در پایان فصل جدا می‌شوند و این تیم به روح تازه نیاز دارد.
 
چند نفری هم که قرارداد دارند بدون شک یا با پول قبلی تمدید نمی‌کنند یا دیگر باشگاه‌ها زیر پایشان می‌نشینند. از این رو بازیکنانی نظیر حزباوی در خطر جدایی هستند و مدیران فولاد امیدوارند حضور مربی خارجی بتواند مانع جدایی آنها شود.
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷