به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۷۶۰۳
تعداد بازدید: ۷۶۴
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
بازیکنان تیم استقلال از انجام مصاحبه و صحبت در مورد داوری منع شدند.

به گزارش میدان، تیم استقلال مقابل نساجی نتوانست سه امتیاز بازی را کسب کند و این در حالی است که آبی‌ها معتقدند باز هم یک پنالتی این تیم در این بازی سوخت. استقلالی‌ها طبق معمول شکایت خود را از عرب براقی داور این بازی ارائه کردند و این بار اعتراض ها بسیار زیاد است و حتی بازیکنان به صورت مستقیم به عملکرد داور بازی اشاره کردند و تصمیم وی را از روی قصد می دانند!

 

از طرفی باشگاه در این مورد اخطار نهایی را به بازیکنان اعلام کرده و خواستار این شده که بازیکنان در این مورد صحبتی انجام ندهند و سکوت اختیار کنند. گویا کمیته داوران در این مورد به باشگاه استقلال و اعضای این تیم اخطار داده تا بیش از این در خصوص مسائل داوری اظهارنظر نکنند و در ادامه مسئولان استقلال در گروه مربوط به بازیکنان از آنها خواستند تا اظهارنظر در مورد داور بازی با نساجی را تمام کنند و دیگر در این مورد صحبتی مطرح نکنند تا مدیران بتوانند در سکوت و با آرامش کار را پیش ببرند.

 

البته که باشگاه استقلال در این مورد به نتیجه‌ای نمی رسد و شکایت از داوران بازی ها و اعتراض در این مورد سودی برای این تیم ندارد اما اگر اعتراض‌ها ادامه پیدا کند اخطار و احضارها آغاز می‌شود و استقلالی‌ها قصد ندارند درگیر این مسائل شوند زیرا علاوه بر داوری از محرومیت اعضای تیم نیز ضرر می‌کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰