به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۵۹۷
تعداد بازدید: ۱۱۲۸
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
مدافع استقلال در مقابل نساجی نیمکت نشین شد اما دلیل آن به ساپینتو مربوط نمی شود!

به گزارش میدان، ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال در بازی با ملوان تاثیرگذارترین بازیکن استقلال لقب گرفت اما در بازی با نساجی به طرز عجیبی حضور در ترکیب استقلال را از دست داد. این بازیکن با پاس گلی که ارسال کرد ساپینتو را برای ثابت بازی کردن در ترکیب استقلال متقاعد کرد اما یک روز پیش از بازی مشخص شد که جلالی باز هم به نیمکت استقلال تبعید شده است و در این بازی حضور ندارد.

 

شنیده می شد این بازیکن با ساپینتو سرمربی تیم استقلال مشکلاتی دارد و این موضوع عامل اصلی نیمکت نشینی این بازیکن است اما از ساری خبر رسید که ساپینتو قصد استفاده از جلالی را داشته اما این بازیکن به دلایلی فوتبالی از ترکیب جدا شده است زیرا پزشکان تیم به ساپینتو اعلام کردند که این بازیکن در زمین نساجی به میدان نرود زیرا برای سلامتی وی مضر است.

 

این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و به همین دلیل کادرفنی ترجیح دادند از وی در ترکیب استقلال استفاده نکنند زیرا از مصدومیت دوباره وی هراس دارند. پس از مطرح شدن شایعات اختلاف وی با ساپینتو مشخص شد که این بازیکن مشکلی ندارد و این نیمکت نشینی به نفع این بازیکن است و دلیل اختلاف و مشکل ساپینتو با این بازیکن نیست.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴