به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۵۵۸
تعداد بازدید: ۷۵۵
يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
سیامک نعمتی شرایط جدیدی برای رکورددار پرسپولیس در لیگ قهرمانان به وجود خواهد آورد؟

به گزارش میدان، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی روز چهارشنبه در یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه ۴ بر ۲ سپاهان را شکست داد که گل سوم این تیم توسط سیامک نعمتی و در نیمه اول وقت‌های اضافه به ثمر رسید. نعمتی پس از این گل اشک شوق ریخت که به شدت مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

نعمتی در شرایطی موفق شد در این بازی حساس برای پرسپولیس گلزنی کند که در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار داشت و تا جدایی از پرسپولیس هم پیش رفت، ولی در نهایت در این تیم ماندنی شد.

نکته جالب اینجاست که نعمتی بعد از بازگشت به تمرین پرسپولیس آنقدر خوب و با روحیه تمرین کرد که در نهایت گل‌محمدی مجاب شد تا از این بازیکن در بازی با سپاهان استفاده کند آنهم در شرایطی که نعمتی در چند بازی قبل حتی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس هم حضور نداشت.

این رفتار حرفه‌ای نعمتی برای بازیکنی مانند مهدی عبدی به درسی بزرگ تبدیل شده است. مهدی عبدی مدت‌ها است که از شرایط آرمانی خود دور شده و دیگر جایی در تفکرات گل‌محمدی ندارد، اما خودش هم تلاشی برای بازگشت به شرایط آرمانی ندارد و به قول معروف همه چیز را رها کرده. این موضوع باعث ناراحتی دیگر پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها معتقد هستند که عبدی نباید به این زودی ناامید می‌شده و بی انگیزه باشد. پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که عبدی باید از سیامک نعمتی و اتفاقاتی که برای او رخ داده درس بگیرد و بازهم خودش را به شرایط آرمانی برساند.مهاجمی که در سن پایین علاوه بر گلزنی در دربی ، به عنوان نخستین گلزن پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴