به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۷۵۰۲
تعداد بازدید: ۸۷۶
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
سرمربی استقلال با جذب یک بازیکن برای تقویت تیم مخالفت جدی کرد.

به گزارش میدان، ریکاردوساپینتو سرمربی استقلال که به کشورش سفر کرده بود و از اتفاقات فوتبال ایران بسیار دلخور است پس از شنیدن محرومیتش طی تماسی از مدیران درخواست کرد به وضعیت وی رسیدگی کنند اما از طرفی وی با جذب بازیکن جدید برای استقلال نیز مخالفت کرده است.

 

سرمربی استقلال که نمی‌تواند درخواست بازیکن خارجی بدهد در این مورد نگران است و حتی به مدیرعامل استقلال اعلام کرده تا وقتی که اوضاع برای جذب بازیکن خارجی مورد نظر وی فراهم نشود وی با حضور بازیکن جدید در تیم موافقت نمی کند زیرا در حال حاضر بازیکنان هم سطح و آماده تر از بازیکنان حاضر در لیگ را در اختیار دارد و یک سهمیه استقلال را با بازیکن داخلی نمی‌سوزاند!

 

ساپینتو از اتفاقاتی که در استقلال رخ داده بسیار دلخور است و با اینکه به جذب یک بازیکن خارجی بسیار اصرار داشت اما به دلیل مشکلات مالی استقلالی‌ها ناچار است با داشته‌هایش به کار ادامه دهد. از طرفی شایعاتی در خصوص عدم بازگشت وی به ایران مطرح بود که با بازگشتش به تهران این شایعات رد شد.

 

مدیران استقلال با پرداخت قرارداد این مربی سعی در آرام کردن جو دارند و قصد دارند این مربی را با نتایج اخیری که کسب کرده در تیم حفظ کنند زیرا جدایی این مربی را در این زمان به ضرر استقلال می‌دانند. به نظز می‌رسد اگر روند استقلال برای رسیدگی به درخواست‌های ساپینتو مناسب نباشد شاید او به زودی یک طغیان کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴