به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۷۴۸۹
تعداد بازدید: ۷۳۲
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان و کادرفنی این تیم خواست با تمام توان بازی کنند.

مجتبی محرمی در گفت و گو با میدان، در مورد شکست پرسپولیس مقابل هوادار گفت: فوتبال همین هست دیگر، یک بازی می‌برید و یک بازی می‌بازید. البته هنوز چیزی برای پرسپولیس تمام نشده و در این شرایط هم پرسپولیس بخت اول قهرمانی است. مطمئن باشید هم سپاهان و هم استقلال در ادامه لیگ امتیاز از دست می‌دهند.


وی در واکنش به این موضوع که برخی هواداران اعتقاد دارند یحیی گل‌محمدی و بازیکنان به خاطر برخی مسائل و البته اشتباهات داوری دیگر مثل گذشته نیستند، خاطرنشان کرد: من این مسائل را قبول ندارم. مگر می‌شود بازیکن پرسپولیس به زمین برود و نخواهد که بازی کند؟! این موضوع اصلا درست نیست. باوجود اینکه اشتباهات داوری پرسپولیس را اذیت کرده، اما بازیکنان نمی‌توانند که بی خیال باشند.


پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: این را به یاد داشته باشید که بازیکن و مربی پرسپولیس هیچ‌وقت برای باخت به زمین نمی‌روند. نه یحیی همچین مربی هست و نه بازیکنان چنین شخصیتی دارند. بالاخره باید به این تیم روحیه تزریق شود تا از این شرایط بیرون بیاید.


محرمی درخصوص اینکه چه توصیه‌ای برای گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس دارد؟ تاکید کرد: یحیی و بازیکنان باید در هر مسابقه بجنگند و از حق پرسپولیس دفاع کنند. اگر ناداوری و این مسائل هست باید با جنگیدن در زمین جبران شود. پرسپولیسی‌ها باید به خاطر دل هواداران و خوشحالی آن‌ها به زمین بروند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶