به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۴۷۸
تعداد بازدید: ۷۷۱
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
شاگردان ریکاردو ساپینتو با کسب یک پیروزی شیرین برابر پیکان به رقابت برای قهرمانی با رقیبان خود ادامه می‌دهند.

به گزارش میدان، تیم‌های پیکان و استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۴:۰۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. با ثبت این نتیجه، پیکان ۲۱ امتیازی باقی ماند و استقلال هم ۳۹ امتیازی شد و در یک قدمی سپاهان و پرسپولیس قرار گرفت.

 

ترکیب پیکان: رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی، منصور باقری، رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۱۱ آرش رضاوند با یک توپ‌گیری در میانه میدان، پاسی را برای مهدی قایدی ارسال کرد تا مهاجم آبی‌پوشان با یک شوت از راه دور دروازه پیکان را باز کند.

صالح حردانی، مدافع استقلال که در اواسط نیمه دوم به جای رافائل سیلوا به میدان آمده بود، در دقیقه ۸۳ شوت برگشت داده شده آرش رضاوند توسط رشید مظاهری را تبدیل به گل کرد تا آبی‌پوشان با دو گل از حریف خود پیش بیافتند.

 

درحالیکه قرار بود دیدار پیکان و استقلال روز گذشته از ساعت ۱۵:۰۰ برگزار شود اما به علت بارش برف سنگین در تهران به تعویق افتاد و با مساعد شدن شرایط، این مسابقه امروز به خوبی و بدون هیچ حرف و حدیثی برگزار شد.

 

در چهارمین برد متوالی ساپینتو باز هم رد پای قایدی دیده شد و  آبی پوشان پایتخت با یک بازی با برنامه پیکان را شکست دادند و در رده سوم قرار گرفتند

 

تیم فوتبال استقلال تا پیش از مسابقه امروز، تنها تیم این فصل لیگ برتر ایران بود که موفق به گلزنی از پشت محوطه جریمه نشده بود. با این حال، سرانجام مهدی قایدی در دقیقه ۱۱ با شوتی زیبا دروازه رشید مظاهری، هم‌تیمی سابق خود را باز کرد تا اولین گل شاگردان ریکاردو ساپینتو از پشت محوطه به ثمر برسد.

 

پیکان درحالی امروز برابر استقلال شکست خورد که همواره در بازی‌های رودررو مقابل این تیم نتایج ضعیفی را کسب کرده است. علاوه براینکه از آخرین پیروزی پیکان برابر استقلال ۱۳ فصل می‌گذرد، این تیم نتوانسته در ۶ مصاف قبلی، دروازه آبی‌ها را باز کند.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴