به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۷۴۷۷
تعداد بازدید: ۱۰۳۰
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
شنیدیم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ گزینه داخلی و خارجی برای انتخاب به عنوان مربی تیم ملی جهت ارائه به هیئت رئیسه ندارد.

به گزارش میدان، اخیرا شنیدیم یه بازی دوستانه در فروردین ماه با تیم ملی فوتبال عراق به میزبانی ایران و در تهران برگزار خواهد شد. این در حالی است که جلسه اخیر هیات رئیسه  در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی همچنان بی‌نتیجه بود و ما هنوز سرمربی نداریم.


جالب است که اعضا هیات رئیسه انتخاب سرمربی تیم‌ملی را دغدغه خود می‌دانند اما همچنان به شکل منفعل موضوع را دنبال می‌کنند تا جایی که فشردگی برنامه‌ها و همزمانی دقایق پایانی این جلسه طولانی با زمان پرواز اعضا به تهران باعث شد این نکته مهم باز هم مورد بحث قرار نگیرد و مسکوت بماند. فرصت برای تیم ملی در حالی همچنان از دست می‌رود که فدراسیون‌نشینان وسواس در انتخاب سرمربی تیم ملی را دلیل تاخیر خود می‌دانند.


آنها بر این باورند چون رقابت‌های لیگ برتر در جریان است، زمان کافی در اختیار دارند و نمی‌خواهند با عجله کردن کیفیت تصمیم خود را پایین بیاورند. در حالی که شنیده‌ها حاکی از آن است که آنها گزینه‌ای برای ارائه ندارند. یکی از اعضای هیات رئیسه در این مورد به میدان گفت: ما نمی‌توانیم گزینه معرفی کنیم چرا که کار غیرقانونی است از این رو باید منتظر گزینه‌های تاج بمانیم و در صورت ارائه آنها را برسی و تحلیل کنیم.


وی تاکید کرد تاج هیچ گزینه داخلی ندارد و هر چند در مورد گزینه‌های خارجی با قاطعیت چیزی نگفته اما به ما گزینه‌ای را معرفی نکرده است. در نهایت می‌خواستیم در مورد این تاخیر از او بازخواست کنیم که فرصت جلسه پایان یافت!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۸