به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۴۵۸
تعداد بازدید: ۶۵۷۲
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۸:۰۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. با ثبت این نتیجه، صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در رتبه ماقبل لیگ برتر باقی ماند و پرسپولیس هم ۳۹ امتیازی شد. با این نیتجه پرسپولیس با سپاهان هم امتیاز شد تا این تیم اصفهانی خطر پرسپولیس را بیخ گوش خود احساس کند.

 

ترکیب نفت آبادان: فرزین گروسیان، سباستین پیریز، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین سنگرگیر، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده، میثم تهیدست و یوسف وکیا

 

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، اسماعیلی‌فر، پورعلی گنجی، ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته، گولسیانی، عیسی آل‌کثیر و محمد عمری

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۸ حسین سنگر‌گیر با حرکت از جناح راست،‌ توپ را برای فردین یوسفی ارسال کرد تا این بازیکن روی غفلت مدافعان پرسپولیس گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۹ شوت محکم سینا اسدبیگی که به نظر می‌رسید با برخورد به تیرک از خط دروازه عبور کرده است اما داور همچین نظری نداشت و در ادامه شیخ دیاباته روی توپ برگشتی با ضربه سر دروازه نفت آبادان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۴۶ عیسی آل‌کثیر با یک پاس در عمق عالی از بین مدافعان میانی نفت آبادان، شیخ دیاباته را در موقعیت گل قرار داد تا این مهاجم مالیایی‌ گل پیروزی‌بخش سرخپوشان را به ثمر برساند.

 

یحیی گل‌محمدی، تیم فوتبال پرسپولیس را با ۳ تغییر نسبت به بازی هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک به میدان فرستاد. براین اساس، علیرضا بیرانوند که در تمام دیدارهای پرسپولیس در لیگ جاری در ترکیب اصلی حضور داشته، به دلیل محرومیت، غایب بزرگ این مسابقه بود و احمد گوهری برای اولین در ترکیب ابتدایی سرخپوشان قرار گرفت. علاوه براین، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا جای خود را به سینا اسدبیگی و عیسی آل‌کثیر دادند و پرسپولیس با میل هجومی بیشتری نسبت به بازی هفته گذشته پا به میدان گذاشت.

 

با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی طی روزهای گذشته عنوان کرده بود که به خاطر اشتباهات تاثیرگذار داوری با امیدهایش مقابل صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد اما او در بازی امروز، تمام نفرات اصلی‌اش را به میدان فرستاد و توانست سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاورد.

 

احمد گوهری و عیسی آل‌کثیر، بازیکنان پرسپولیس که سابقه بازی در صنعت نفت آبادان را دارند، در بازی امروز برای سرخپوشان از ابتدا به میدان رفتند. از سوی دیگر، فرزین گروسیان و محمد قنبری بازیکنان صنعت نفت هستند که تجربه همکاری با گل‌محمدی را دارند و در ترکیب اصلی تیم خوزستانی قرار گرفتند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سپاهانی
1
1
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
با احترام به تیم خوب نفت آبادان ولی پیروزی تیم آخر جدول را با زور گل آفساید شکست داده چه خطری می‌تونه واسه تیم سپاهان داشته باشد
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰