به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۷۴۰۹
تعداد بازدید: ۷۰۰
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
هافبک تیم استقلال روز گذشته نسبت به اخراج سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش میدان، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال یکی از چهره‌های چنجالی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایران است. این مربی که در فصل جاری تاکنون 4،5 جلسه محرومیت را سپری کرده است، در بازی با مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

ساپینتو که ظاهرا قرار نیست دست از رفتارهایش بردارد پس از اخراج به سمت هواداران استقلال رفت و با آنها به شکل معناداری خوشحالی کرد تا برای رفتن به رختکن با برخی عوامل ورزشگاه درگیر شود.

به دنبال این اتفاق، روزبه چشمی، هافبک و کاپیتان استقلال از رفتارهای سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان ناراحت بود و بر سر بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال فریاد می‌زد که وقتی تیم سه بر یک پیش است چرا باید آرامش تیم گرفته شود؟ چشمی با صدای بلند چنان فریاد می‌زد که همه کسانی که اطراف او حضور داشتند می‌شنیدند که او سرمربی تیمش انتقاد می‌کند.

چشمی اعتقاد دارد در شرایطی که فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول به سه امتیاز رسیده است دلیلی ندارد سرمربی تیم هم خودش را اخراج کند و هم برای بازی بعدی محروم شود. هافبک استقلال این توضیح را داده که اگر این روال بخواهد ادامه پیدا کند استقلال ضربه می‌خورد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴