به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۷۴۰۷
تعداد بازدید: ۳۵۷۴
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان با برد شیرین شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های مس کرمان و استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۰۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. با ثبت این نتیجه، تیم مس کرمان ۱۴ امتیازی باقی ماند و استقلال هم ۳۳ امتیازی شد و به فاصله سه امتیازی پرسپولیس و سپاهان رسید و رقابت را در صدر هیجانی تر کرد.

 

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان

 

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۸ روی اشتباه علیرضا رضایی، گلر استقلال، معین عباسیان دروازه آبی‌پوشان را باز کرد.

در دقیقه ۱۸ مهدی قایدی با فراری دیدنی موفق شد روی اشتباه دروازه‌بان مس کرمان گل تساوی را به ثمر برساند.

آرش رضاوند روی یک کار انفرادی تماشایی، فرصت خوبی را برای جعفر سلمانی مهیا کرد تا او با پای چپ، توپ را به زیر طاق دروازه مس بزند و استقلال را پیش بیندازد.

در دقیقه ۷۳ مهدی قایدی با یک حرکت بدن، مدافع مستقیم خود را از پیش رو برداشت و با یک ضربه استقلال را به گل سوم رساند.

در دقیقه ۷+۹۰ عارف رستمی از پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی تیمش را به زیبایی وارد دروازه استقلال کرد

نکته قابل توجه از استقلال در بازی امروز با مس کرمان این بود که ریکاردو ساپینتو، ترکیب برنده بازی با ملوان را فقط با یک تغییر، دوباره به زمین فرستاد. با این تفاوت که عارف غلامی به جای زبیر نیک‌نفس از ابتدا به میدان رفت تا روزبه چشمی که هفته گذشته در خط دفاعی بازی کرده بود، به پست اصلی خود یعنی خط هافبک برگردد.

 

محمد محبی، مهاجم استقلال که در بازی با ملوان یک گل زد اما در اوایل نیمه دوم در یک صحنه مصدوم و زمین بازی را ترک کرد، به بازی امروز مقابل مس کرمان رسید و با نظر ریکاردو ساپینتو از ابتدا به میدان رفت. این درشرایطی که سرمربی آبی‌پوشان، سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

 

علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال که در بازی مقابل سپاهان اشتباه تاثیرگذاری داشت و باعث باعث تیمش شد، در بازی با ملوان عملکرد بهتری داشت اما در بازی امروز دوباره روی گل اول مس کرمان اشتباه بزرگی را مرتکب شد تا غیبت سیدحسین حسینی بیشتر احساس شود.

 

استقلال و مس کرمان در طول تاریخ، بازیکنان مشترک زیادی داشته‌اند که در هر دو تیم بازی کرده‌اند. مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی و علی سامره از مشهورترین این بازیکنان هستند. با این حال، فقط فرشید باقری، هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال، تنها بازیکن مشترک دو تیم در مسابقه امروز که برای نارنجی‌پوشان از ابتدا به میدان رفت و مقابل تیم سابق خود قرار گرفت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴