به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۷۳۱۸
تعداد بازدید: ۹۲۶
يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
ستاره آینده‌دار منچستریونایتد، اتفاق جالب و نادری را در دنیای فوتبال رقم زد.

به گزارش میدان، امیر ابراگیموف، ستاره ۱۵ ساله و روسی الاصل آکادمی منچستریونایتد که سال گذشته مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفته بود، قرارداد خود را با شیاطین سرخ تمدید کرد و حالا با درخشش در رده‌های سنی منچستریونایتد، بیشتر از گذشته سوژه رسانه‌ها و هواداران شده است. او هفته گذشته اتفاق جالبی را رقم زد و توانست در کمتر از ۴ روز، برای سه رده سنی منچستریونایتد به میدان برود و با گلزنی در بازی‌ها، نقش بسزایی را برای پیروزی تیمش ایفا کند.

 

عکس/ اتفاقی باورنکردنی که برای اولین بار در فوتبال رخ داد!

 

امیر ابراگیموف، سه‌شنبه هفته گذشته برای تیم زیر ۱۵ ساله‌های منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی بازی کرد و گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. این ستاره جوان، چهار روز بعد، مقابل تیم زیر ۱۶ ساله‌های لیورپول به میدان رفت و با تک گل او یونایتد برنده شد. نکته قابل توجه این است که ابراگیموف بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به محل برگزاری رده سنی بالاتر منچستریونایتد رفت و به تیم زیر ۱۸ سال کمک کرد تا لیورپول را سه بر دو شکست دهد.

 

هم‌تیمی‌های ابراگیموف در منچستریونایتد از او به عنوان یک استعداد خالص نام می‌برند و رسانه‌های انگلیسی هم این ستاره جوان را با فیل فودن مقایسه می‌کنند و معتقدند که آینده بسیار درخشانی در انتظار او خواهد بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷