به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۷۳۱۰
تعداد بازدید: ۲۱۱۶
يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
اعضای تیم استقلال به دلیل نتایج ضعیف هفته های اخیر نقره داغ شدند.

به گزارش میدان، تیم استقلال از پنج بازی اخیر خود تنها 5 امتیاز دریافت کرده و ده امتیاز از دست داده است و این در حالی است که مدیران استقلال از نتایج عجیب اخیر تیم بسیار ناراضی هستند و برای جریمه اعضای تیم به جمع بندی رسیدند.

 

مدیران استقلال جرایم نقدی برای کل اعضای  تیم در نظر گرفتند و قرار بر این است که پنج درصد از قرارداد بازیکنان استقلال کسر شود و مسوولان باشگاه این جرایم را برای اعضای تیم در نظر می گیرند.

این جریمه شامل اعضای کادرفنی و شخص ساپینتو سرمربی استقلال نیز می شود زیرا این مربی نیز به عنوان نفر اول تیم در نتایج ضعیف استقلال سهم دارد.

 

از طرفی اعضای هیات مدیره استقلال به علی فتح الله زاده مدیرعامل تیم اعلام کردند که اگر نتایج ساپینتو ادامه دار باشد وی باید از استقلال جدا شود و این موضوع در حال بررسی است زیرا مدیرعامل استقلال در مقطع فعلی شرایط مناسبی برای انتخای سرمربی جدید برای استقلال را ندارد و دلخوش به نتایج آینده تیم است.

 

 با توجه به بسته بودن پنجره استقلال ساپینتو نیز از اوضاع حاکم در تیم راضی نیست و اعتراضش را اعلام کرده اما مدیران استقلال معتقدند که استقلال از نظر مهره تیم خوبی در اختیار دارد اما نتوانسته نتایج فصل قبل خود را تکرار کند.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸