به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۲۷۰
تعداد بازدید: ۹۰۹
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
انتشار تصویری جالب از لیونل مسی در تمرینات پاریسن ژرمن سوژه فضای مجازی شد.

به گزارش میدان، تصاویر منتشر شده از تمرینات پاریسن ژرمن موید این است که لیونل مسی و سایر بازیکنان در تلاش برای افزایش آمادگی جسمانی خود بوده تا با حداکثر توان ممکن آماده بازی‌های پیش‌روی لیگ فرانسه و همچنین مصاف حساس با بایرن مونیخ در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند. در این میان لیونل مسی از انگیزه ویژه‌ای برخوردار بوده و قصد دارد پس از قهرمانی در جام جهانی، به روند ناکامی‌های چند سال اخیر خود در لیگ قهرمانان پایان دهد و با پی‌اس‌جی قهرمان شود.

 

روز گذشته تصویری از لیونل مسی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این فوق ستاره آرژانتینی در حال وزنه زدن با یک میله هالتر است. این نوع تمرین بین تمام فوتبالیست‌ها رایج است اما نکته جالبی که هواداران مسی هم به آن واکنش نشان دادند این است که تاکنون هیچ عکسی از این ستاره ۳۵ ساله در حال وزنه زدن منتشر نشده بود و این اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

 

عکس/

 

این صحنه جالب که در توییتر یکی از صفحه‌های هواداری پاریسن ژرمن منتشر شده از روز گذشته تاکنون بیش از ۶۰ هزار لایک خورده و کامنت‌های جالبی را در پی داشته است که دو نمونه از آن‌ها به شرح زیر است. یکی از هواداران با انتشار توییتی گفت: قسم می‌خورم اولین بار است که لیونل مسی را در حال وزنه زدن می‌بینم.

همچنین دیگری اظهار داشت: هرگز در زندگی‌ام تصور نمی‌کردم مسی وزنه بزند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵