به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۷۲۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۰۸۸
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
دروازه بان تیم مطرح لیگ برتری از انتخابش پشیمان است و شاید به تیم سابقش برگردد.
به گزارش میدان، رشید مظاهری، گلر تیم فوتبال سپاهان که بابت نیمکت‌نشینی در این تیم معترض بود، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و از جمع طلایی‌پوشان جدا شد. از تیم استقلال به عنوان یکی از تیم‌های خواهان او یاد می‌شد. از آنجا که سیدحسین حسینی هر گاه بدون رقیب بود عملکرد ضعیفی داشت اینبار هم استقلالی‌ها با جذب رشید می‌خواهند حس رقابت دروازه‌بان‌شان را برانگیزند تا شاید دوباره اوج بگیرد و از این افول خلاص شود‌.
 

مظاهری نیم فصل سال قبل به سپاهان پیوست و مدتی در این تیم حضور داشت اما ابتدای فصل با بازگشت پیام نیازمند به جمع طلایی‌پوشان دیگر فرصت بازی پیدا نکرد و چند بار در مصاحبه‌هایش نسبت به این موضوع معترض بود. در نهایت باشگاه با جدایی وی موافقت کرد. این بازیکن چند پیشنهاد لیگ برتری دیگر دارد و به زودی مقصدش در نیم فصل دوم را مشخص خواهد کرد.
 

گویا تیم نساجی یکی از تیم‌های خواهان مظاهری است. مظاهری که با حضور پیام نیازمند در تیم سپاهان نیمکت‌نشین شده دیگر امیدی به بازگشت به ترکیب اصلی نداشت. از این رو در پی تیمی است که در آن بتواند به عنوان دروازه‌بان اول فعالیت کند. ظاهرا نساجی برای این بازیکن پول خوبی می‌دهد. از طرفی با توجه به عملکرد ضعیف علیرضا حقیقی در بازی با پرسپولیس، رشید این شانس را دارد تا به دروازه‌بان اول قائمشهری‌ها تبدیل شود.
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸