به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۲۳۲
تعداد بازدید: ۱۶۴۷
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در جام حذفی با صعود شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید.

مهدی وفامنش/ به گزارش میدان، تیم‌های استقلال و تراکتور در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید تا شکست هفته گذشته آبی‌پوشان برابر تیم تبریزی به نوعی فراموش شود.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

 

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

 

شرح گل‌ها: در ابتدای وقت‌های اضافه نیمه اول در دقیقه ۹۴، محمد آقاجان‌پور با یک نفوذ عالی از سمت چپ، توپ را به رضا اسدی فرستاد تا این مهاجم، بدون هیچ‌گونه مزاحمتی با یک بغل‌پای نرم، دروازه استقلال را باز کند.

 

در دقیقه ۱۰۹، هادی محمدی بر روی مهدی قایدی مرتکب خطای پنالتی شد و کوین یامگا با یک ضربه دقیق بازی را به تساوی کشاند.

 

در دقیقه ۱۱۸ در یکی از پرحرف‌و‌حدیث‌ترین اتفاقات فصل داور برای استقلال اعلام پنالتی کرد که دو پنالتی اول کوین یامگا توسط داور تکرار شد تا سومین ضربه، گل پیروزی‌بخش آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

 

این دو تیم، هفته گذشته در لیگ برتر با هم روبرو شده بودند و تراکتور موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر بر حریف غلبه کند. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال که در بازی هفته گذشته محروم بود و نتوانست تیمش را از کنار زمین هدایت کند، با پشت‌سر گذاشتن محرومیت خود در بازی امروز به کنار زمین بازگشت و با همان شور و حرارت همیشگی تیمش را کوچ کرد.

 

یکی از مشکلات اصلی ریکاردو ساپینتو برای بازی امروز، عدم حضور چهار بازیکن استقلال بود. این مربی پرتغالی، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند را در اختیار نداشت و از سوی دیگر در تیم تراکتور، فقط محمد عباس‌زاده به این بازی نرسید و دست سرمربی اسپانیایی قرمزپوشان تبریزی بازتر بود. با این حال، محمد محبی که به دلیل مصدومیت در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشت، به این بازی رسید و حتی برای دقایقی به میدان رفت. علاوه براین آرش رضاوند هم پس از چند هفته غیبت به دلیل مصدومیت در لیست استقلال حضور داشت.

 

استقلال در ۲۷۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه امروز فقط یکبار موفق به گلزنی شده بود و آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود. مشکل استقلال در به وجود آوردن موقعیت‌های گلزنی و ثبت گل در بازی امروز هم تکرار شد و این تیم نتوانست دروازه تراکتور را با خطرهای جدی تهدید کند‌.

 

در جلسه‌ چند روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال با علی فتح‌الله، قرار شده بود که اگر استقلال برابر تراکتور در جام حذفی نتیجه نگیرد، یکی از راه‌ها جریمه مالی ۱۰ تا ۲۰ درصدی کادرفنی و بازیکنان و در مرحله دوم اخراج ساپینتو از سرمربیگری آبی‌ها باشد. با این حال، با توجه به صعود استقلال به جمع شانزدهم تیم برتر جام حذفی باید دید مدیران این باشگاه چه رویکردی را در این زمینه در پیش خواهند گرفت و آیا این سرمربی را بار دیگر روی نیمت آبی‌های پایتخت خواهیم دید یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵