به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۷۲۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۳۷
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
شاکی منتسب به تولیدی پوشاک ۱۳ میلیارد تومان از حساب باشگاه پرسپولیس خارج کرد و حالا به دنبال دریافت ۱۴ میلیارد تومان مابقی حکمی است که بعد از چند سال انتظار از دادگاه دریافت کرده است.

به گزارش میدان، شاکی منتسب به تولیدی پوشاک ۱۳ میلیارد تومان از حساب باشگاه پرسپولیس خارج کرد و حالا به دنبال دریافت ۱۴ میلیارد تومان مابقی حکمی است که بعد از چند سال انتظار از دادگاه دریافت کرده است. این اتفاقات ثمره تعللی است که از فصل 95 - 96 آغاز شده و گرفتاری اش حالا نصیب رضا درویش و تیم حقوقی اش شده است.

 

طبق اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس این فرد در زمان مدیریت علی اکبر طاهری پیگیر این شکایت بوده و تا امروز نه طاهری و نه حمید گرشاسبی ، ایرج عرب ، محمد حسن انصاری فرد ، مهدی رسول پناه ، جعفر سمیعی و مجید صدری این پرونده حقوقی را پیگیری نکرده اند تا مانع صدور چنین حکم سنگینی شود.

 

نکته اینجاست که ظاهرا معاونت های حقوقی باشگاه پرسپولیس در زمان این 7 مدیرعامل هیچ اطلاعی از این شکایت نداشته و در نتیجه مدیران عامل باشگاه پرسپولیس هم از آن بی خبر بودند.

 

درویش هم زمانی از موضوع مطلع شده که حکم صادر و حساب باشگاه پرسپولیس بسته شده است! مشخص نیست مدیران عامل قبلی و معاونت های حقوقی آنها چرا امروز پاسخگوی این دردسر 27 میلیاردی نیستند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰