به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۷۱۹۲
تعداد بازدید: ۸۲۵
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
باشگاه النصر عربستان پس از جذب کریستیانو رونالدو حالا به سراغ کاپیتان دورتموند رفته است.

به گزارش میدان، درحالیکه طی روزهای گذشته از لوکا مودریچ و سرخیو راموس به عنوان گزینه‌های مدنظر باشگاه النصر عربستان نام برده شده، حالا نشریه دیلی‌میل فاش کرده که این تیم پس از جذب کریستیانو رونالدو امیدوار است که مارکو رویس، کاپیتان تیم دورتموند را متقاعد کند تا او به النصر بپیوندد.

 

عربستانی‌ها با پیشنهاد نجومی، کاپیتان وفادار را هم وسوسه کردند

 

قرارداد مارکو رویس با دورتموند در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و طرفین هنوز برای تمدید به توافق دست پیدا نکرده‌اند. پیشنهاد باشگاه النصر عربستان به رویس در حالی دست به دست می‌شود که او بارها اعلام کرده بود قصد دارد فوتبالش را در دورتموند به پایان برساند اما دریک هبل، مدیربرنامه رویس در مصاحبه با روزنامه بیلد، شایعات انتقال این بازیکن به باشگاه عربستانی را تکذیب نکرد و همین موضوع احتمال جدایی کاپیتان را از جمع زنبورها قوت بخشیده است.

 

مدیربرنامه رویس در گفت و گو با بیلد در رابطه با علاقه النصر به این بازیکن ۳۳ ساله، گفت: این طبیعی است که دیگر باشگاه‌ها به بازیکنی مانند مارکو که قراردادش شش ماه دیگر به پایان می‌رسد، علاقه داشته باشند. مارکو همیشه گفته که دورتموند در قلبش جای دارد اما طبیعی است که ما باید به گزینه‌های دیگر هم نگاهی داشته باشیم.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷