به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۱۷۷
تعداد بازدید: ۱۸۶۳
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
سرمربی پرتغالی تیم استقلال به مدیران این باشگاه پیغام داد که به طور صریح مواضع خود را اعلام کنند.

به گزارش میدان، شکست دو بر صفر روز گذشته تیم استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر کافی بود تا حواشی زیادی برای این تیم ایجاد شود. اولین حواشی دامن ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال را گرفت که شایعه شد او از سمت خود برکنار می‌شود.

 

در کنار این شایعات، موضوع دیگری مطرح شد که سرمربی استقلال تمایلی به ادامه همکاری ندارد، خبری که با پیگیری‌ها نشان می‌داد خیلی صحت ندارد. با توجه به اخبار گسترده درباره همکاری ساپینتو با استقلال، این مربی با عصبانیت به مدیران استقلال پیغام داد که اگر او را نمی‌خواهند اعلام کنند!

 

مسئولان استقلال برای اینکه بهانه دست سرمربی تیم‌شان ندهند واکنش نشان داده و خبر اختلاف و برکناری او را تکذیب کردند. با این حال، آنچه مشخص است عدم تمایل مدیران استقلال برای همکاری با ساپینتو است که دلایل زیادی دارد، از جمله رفتارهای این مربی و عصبانیت‌های بیش از حد که همه را کلافه کرده است. 

 

فردا (یکشنبه) قرار است جلسه‌ هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شود تا در رابطه با نتایج تیم، بحث ادامه همکاری با ساپینتو و همینطور کسر قرارداد بازیکنان تصمیم‌گیری شود. این جلسه قرار است در کمپ باشگاه برگزار شود، جایی که ساپینتو از امکانات آنحا انتقاد کرده بود.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
2
0
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱
پارسال هم استقلال با6بسته های معیشتی وشگفتانه توانست قهرمان بشه. فکر نکنیدمجیدی شق القمر کرده بود. الان هم اوضاعش تو کلباء بلواهست. آه کیسه قائدی وستاره دامنش رو گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
چی میگی بابا
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴