به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۱۴۸
تعداد بازدید: ۷۶۱
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
در کنار حاشیه‌های عجیب، اتفاقاتی نیز در فوتبال ایران رقم می‌خورد که در نوع خود کم نظیر است.

به گزارش میدان، در پایان نیم فصل نخست لیگ دسته اول ایران، تیم فوتبال شمس آذر قزوین با مجموع ۳۴ امتیاز و ۵ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول یعنی سایپا در صدر جدول قرار گرفت. به این ترتیب با ادامه روند فعلی، شمس آذر می‌تواند با حفظ امتیازات بازی‌های پیش‌رو و کسب امتیازهای حساس، راه را برای صعود به لیگ برتر هموار کند.

 

شاگردان سعید دقیقی علاوه براینکه نیم فصل اول لیگ را با صدرنشینی به پایان رساندند و بیشترین برد و بهترین خط حمله را به خود اختصاص دادند، یک رکورد قابل توجه دیگر هم به ثبت رساندند و آن نکته این است که تا پایان نیم فصل، ۶ پاسور برتر لیگ، همگی از تیم شمس آذر قزوین هستند.

 

عکس/ یک اتفاق بی‌سابقه در فوتبال ایران!

 

طبق آمار به ثبت رسیده، احسان جودکی، علی اصغر اعرابی و امیرمحمد نسایی، به ترتیب با ۷، ۵ و ۳ پاس گل در رتبه اول تا سوم برترین پاسورهای لیگ قرار دارند و وحید نعمتی، عباس عسگری و پوریا سرآبادانی، دیگر بازیکنان شمس آذر قزوین هستند که هرکدام با ۲ پاس گل، جدول پاسورهای نیم فصل اول لیگ دسته اول ایران را به تیم موفق قزوینی اختصاص داده‌اند. 

 

با پایان هفته شانزدهم، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به تعطیلات زمستانی رفت و در هفته نخست نیم‌ فصل دوم، تیم شمس آذر ۲۸ دی‌ ماه در ساوه میهمان خوشه طلایی است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵