به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۱۳۷
تعداد بازدید: ۱۳۵۰
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
گفته می‌شود دو دیدار استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر و جام حذفی در سرنوشت سرمربی آبی‌پوشان تأثیر زیادی دارد.

به گزارش میدان، تیم استقلال در ادامه نتایج سینوسی خود با هدایت ریکاردو ساپینتو، مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافت تا بهترین فرصت برای فاصله گرفتن با دیگر مدعیان قهرمانی را از دست بدهد.


اگر چه استقلال پیش از تعطیلات لیگ برتر به دلیل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شرایط مطلوبی پیدا کرده بود، اما در سه بازی پس از جام جهانی، دو بازی را مساوی کرد و یک دیدار را به سختی موفق به کسب پیروزی شد. خبر‌هایی از باشگاه استقلال به گوش رسیده که مدیران استقلال از شرایط تیم‌شان راضی نیستند و هم به لحاظ نتیجه و هم رفتار‌های این مربی کنار خط ناراحت هستند.


مدیران استقلال اعتقاد دارند رفتار‌های ساپینتو تمرکز بازیکنان را بهم می‌زند و با این روند هر هفته منتظر اخطار گرفتن‌های این مربی باشیم. به همین دلیل، مدیران استقلال به طور ضمنی تصمیم گرفته‌اند دو بازی استقلال با تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر و جام حذفی آخرین فرصت به ساپینتو خواهد بود و اگر آبی‌پوشان در این دو بازی نتیجه نگیرند هم لیگ را از دست می‌دهند و هم جام حذفی.


به طور حتم مدیران استقلال در رابطه با سرنوشت ساپینتو سکوت می‌کنند، ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد آن‌ها از شرایط این تیم رضایت ندارند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷