به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۱
۷۱۲۶
تعداد بازدید: ۴۱۴
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
وضعیت مدافع اصلی استقلال در بازی های بعدی این تیم مشخص نیست.

به گزارش میدان، تغیرات زیاد در خط دفاعی استقلال  در حالی بوجود آمده که عارف غلامی مدافع ثابت این تیم  همچنان در گیر بحث مصدومیت است. شنیده می‌شود این بازیکن مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و شرایط خوبی برای آغاز تمرینات تیمی دارد اما در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند تا تصور شود که وی همچنان مصدوم است!

 

این بازیکن که پیش از این و در زمان مدیریت سردار آجورلو از استقلال اخراج شد و پس از بررسی و وساطت مسوولان و بازیکنان و سرمربی به تیم بازگشت باز هم با این مشکل روبرو شده است. گویا این بار نیز غلامی به دلیل فعالیت بسیار زیاد در فضای مجازی قرار نیست جایی در ترکیب استقلال داشته باشد و به همین دلیل از ترکیب استقلال دور مانده است.

 

از طرفی ساپینتو در این مورد با مدیران باشگاه گفت‌وگو کرده و به بازگشت این بازیکن به ترکیب تیم اصرار دارد اما به او اعلام شده که غلامی مصدوم است و همچنان نمی‌تواند در تمرینات حاضر شود.

 

پیش از این مدافع استقلال در مورد فعالیت در صفحات مجازی اخطار بسیار جدی دریافت کرده بود اما گویا اخطار کافی نبوده و عارف غلامی این بار با اوضاع نامناسبی مواجه شده و مشخص نیست چه زمانی به ترکیب باز می‌گردد. البته علی فتح الله زاده در این مورد اقدامات لازم را انجام داده و قرار است مشکل وی را حل کند اما این بار غلامی علاوه بر اخطار با جریمه نیز روبرو خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۵