به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۸
۷۱۲۴
تعداد بازدید: ۱۲۵۱
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
گفته می‌شود ستاره تیم استقلال قصد دارد در پایان تیم فصل به تیم سابقش بازگردد.

به گزارش میدان، یکی از ستاره‌های این فصل تیم استقلال در لیگ برتر بدون شک محمد محبی بوده است. وینگر استقلال که به صورت قرضی از سانتاکلارای پرتغالی به این تیم آمد، در نیم فصل اول یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بود و به گواه بسیاری از کارشناسان باید در لیست نهایی تیم ملی قرار می‌گرفت.

 

در یکی دو ماه گذشته، بیشتر وقت مدیران استقلال صرف پرداخت پول قسط انتقال محبی به سانتاکلارا بود. علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال در یکی از گفت‌وگوهای خود ماندن محبی در استقلال را 50 - 50 اعلام کرد. اگر چه بسیاری از جمله مدیران استقلال طوری القا کردند که اگر محبی به سانتاکلارا بازگردد، به دلیل عدم توان استقلال برای پرداخت مطالبات باشگاه پرتغالی بوده است اما خبرهایی رسیده که محبی بدون در نظر گرفتن این شرایط دنبال بازگشت به پرتغال است.

 

اگر چه محبی در استقلال شرایط بهتری دارد و خودش دوست دارد در این تیم بماند تا اینکه در سانتاکلارا یک نیمکت نشین باشد اما مسئولان پرتغالی و خود این بازیکن به این نتیجه رسیده‌اند که محبی به پرتغال بازگردد. این موضوع را مدیران استقلال هم می‌دانند و درباره آن سکوت کرده‌اند و اگر اقدامی انجام ندهند با انتقادهای تندی از سوی هواداران روبرو خواهند شد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴