به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۸
۷۱۱۹
تعداد بازدید: ۶۱۷
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش میدان، دو تیم استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۱۵:۰۰ امروز(جمعه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با ثبت این نتیجه، دو تیم استقلال و مس رفسنجان به ترتیب ۲۷ و ۱۹ امتیازی شدند و شاگردان ریکاردو ساپینتو موقتا با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ شدند و باید منتظر دیدار فردای سرخپوشان برابر گل‌گهر سیرجان باشند.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، حسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

 

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، جفرسون باهیا، مهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فراز امامعلی، محسن آذرباد و شیمبا

 

ریکاردو ساپینتو، شش بازیکن استقلال را در بازی امروز در اختیار نداشت. صالح حردانی، سعید مهری و محمد محبی، چهار کارته‌های استقلال و عارف غلامی، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند هم مصدومان این تیم بودند تا دست ساپینتو به نوعی بسته باشد.

از سوی دیگر، مس رفسنجان هم حامد لک را به دلیل بیماری در اختیار نداشت. این دروازه‌بان در ۱۱ مسابقه این فصل لیگ برتر هفت کلین‌شیت داشته و در دو دیدار دیگر هم روی ضربات پنالتی دروازه‌اش باز شده است. علاوه براین گادوین منشا، مهاجم مس رفسنجان که فصل خوبی را سپری نکرده از لیست این تیم برای دیدار امروز خط خورد.

 

محمدحسین مرادمند که جزو ارکان اصلی قهرمانی استقلال در فصل گذشته بود و در میانه‌های فصل به دلیل مشمولیت سربازی، از جمع آبی‌پوشان جدا شد حالا به ترکیب اصلی استقلال بازگشته و در بازی امروز هم از ابتدا به میدان رفت. با این حال، او در دقیقه ۲۹ مصدوم شد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد.

 

کادرفنی دو تیم استقلال و مس، پس از پایان نیمه اول با هم درگیری لفظی پیدا کردند که در این بین ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌پوشان کارت زرد دریافت کرد و بازی بعدی برابر تراکتور را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴