به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۰۷۴
تعداد بازدید: ۹۴۲
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
هافبک ملی‌پوش تیم استقلال پس از صحبت‌های سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان توجیه شد.

به گزارش میدان، اگر چه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار شده و تیم‌ها درگیر مسابقات هستند اما همچنان از دربی خبرهای حاشیه‌ای منتشر می‌شود. یکی از این حواشی، مربوط به تعویض روزبه چشمی، هافبک استقلال بود.

 

چشمی به واسطه گلزنی برای تیم ملی ایران مقابل ولز در دومین بازی جام جهانی 2022 قطر، انگیزه‌های زیادی پیدا کرده و حتی بسیاری از کارشناسان از کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی به خاطر بازی ندادن به او در دیدار با آمریکا انتقاد کرده بودند، این در حالی است که دعوت چشمی به تیم ملی و بازی کردن مقابل انگلیس انتقادهای زیادی را به این بازیکن وارد کرد اما گل نجات بخش به ولز و زمینه‌سازی پیروزی ایران همه چیز را برای هافبک میانی استقلال تغییر داد.

 

چشمی در دربی هم گل اول استقلال را به ثمر رساند اما در نیمه دوم تعویض شد. تعویضی که این بار کارشناسان انتقادها را به سمت ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال بردند. ساپینتو در تمرینات استقلال به چشمی توضیح داد که تعویض او به هیچ وجه به معنای ضعف او در میانه میدان نبوده و صرفا فنی بوده است. هافبک ملی‌پوش استقلال از صحبت‌های ساپینتو توجیه شد و اعلام کرد قصد اعتراض نداشته و تنها دیر بالا رفتن تابلوی تعویض او را ناراحت کرده بود که آیا باید از زمین بیرون برود یا نه. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶