به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۷۰۰۵
تعداد بازدید: ۴۵۲
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
بازیکنان تیم استقلال به وعده جدید مدیرعامل باشگاه کنایه زدند.

به گزارش میدان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال سه‌شنبه 29 آذرماه در هفته دوازدهم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دربی به لحاظ جایگاه دو تیم اهمیت زیادی دارد، چرا که پیروزی در آن می‌تواند سرنوشت یک تیم را تا پایان فصل تغییر دهد.

 

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه‌ترین وعده خود به بازیکنان استقلال گفته که اگر برنده از زمین خارج شوند پاداش قابل توجهی به آنها خواهد داد. مدیرعامل استقلال در حالی چنین وعده‌ای داد که هنوز پاداش قهرمانی در سوپرجام را نداده است. فتح‌الله‌زاده پس از قهرمانی آبی‌پوشان در رختکن از پرداخت سه برابری پاداش به بازیکنان خبر داد ولی به دلیل مشکلات مالی این اتفاق نیفتاده است.

 

وعده جدید فتح‌الله‌زاده با واکنش بازیکنان استقلال روبرو شده است و آنها که هنوز مطالبات عقب افتاده خود را دریافت نکرده‌اند به مدیرعامل استقلال گفته‌اند پاداش‌ها را نمی‌خواهند و بهتر است پول قراردادهای‌شان پرداخت شود. 

 

فتح‌الله‌زاده به بازیکنان استقلال قول داده در یکی دو روز آینده حتما بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کند. این در حالی است که تا الان تنها پول بازیکنان و مربیان خارجی پرداخت شده است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵