به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۹۸۸
تعداد بازدید: ۹۴۵
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
در آستانه دربی تهران باشگاه پرسپوليس با بحران سختی روبه‌رو شده است.

به گزارش میدان، یکی از مشکلات اخیر باشگاه پرسپولیس فرار رسیدن قسط سوم حق و حقوق بازیکنان و مربیان خارجی این تیم است. پرسپولیس سه مربی و چهار بازیکن خارجی دارد که طبق توافق باید هر دو ماه بخشی از قراردادشان را پرداخت کند. در‌حال‌حاضر دو قسط از طلب این نفرات پرداخت شده و حالا زمان پرداخت قسط سوم است.

 

این در حالی است که دیاباته هنوز 30 هزار دلار از قسط اولش را دریافت نکرده و چند باری نسبت به این موضوع از باشگاه گلایه داشته است. با توجه به این که یحیی گل‌محمدی دوست ندارد مهاجمانش قبل از دربی درگیر مسائل مالی شوند باشگاه پرسپولیس موظف است طی روزهای آتی حداقل طلب دو مهاجم تیمش را پرداخت کند.

از طرفی در آستانه دربی و لزوم ارتقا شرایط روحی و روانی بازیکنان این انتطار می‌رود که باشگاه پرسپولیس تا قبل از دربی پرداختی به مربیان و بازیکنان داخلی هم داشته باشد‌. هرچند بر اساس شنیده‌ها، فعلا پولی در حساب نیست و شاید آنها باید تا نیم‌فصل صبر کنند.

 

البته باشگاه پرسپولیس تا کنون 30 درصد از قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده و طبق قرارداد باید تا نیم‌فصل دریافتی سرخپوشان را به 50 درصد برساند. از این رو فعلا بازیکنان پرسپولیس اعتراضی نکردند اما توقع دارند در آستانه دربی به بهانه‌ای شارژ روحی شوند.
به نظر می‌رسد درویش به خوبی از این موضوع آگاه است. از این رو با وجود این که می‌داند فعلا بازیکنان نمی‌توانند توقعی از او داشته باشند اما در تلاش است تا پولی تهیه کرده و هم قسط بعدی قرارداد خارجی‌ها را پرداخت کند و هم بازیکنان داخلی را از نظر روحی ساپورت کند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وقتی باشگاه را تحویل گرفت می‌دانست بدهی زیادی دارد. با این حال چون توقع داشت در این شرایط بحرانی، اسپانسر به دادش برسد و این اتفاق رخ نداد با مشکل رو‌به‌رو شد.
اپراتور حامی مالی باشگاه پرسپولیس متذکر شده است که زودتر از هفته سیزدهم امکان پرداخت به این باشگاه را نخواهد داشت. این یعنی درویش نمی‌تواند قبل از دربی روی کمک اسپانسر حساب کند. از این رو شنیدیم وی در تلاش است تا با قرص کردن پول، فعلا مشکل مالی باشگاهش را حل کند تا زمان پرداخت اسپانسر فرا برسد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵