به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۹۸۷
تعداد بازدید: ۵۹۵
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کارلوس کی‌روش با عملکردش در جام جهانی دلایل قانع کننده ای برای ترک تیم ملی ایران از خود به جا گذاشت ‌.

به گزارش میدان، قرار است هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داده در مورد کارلوس کی‌روش تصمیم بگیرد. بدون شک اغوای هیئت رئیسه قبل از هر تصمیمی به این فکر می‌کنند که حضور کی‌روش چه فایده‌ای می‌تواند برای ما داشته باشد؟


در کنار تمام مشکلات تیم ملی ایران در جام جهانی روحیات بازیکنان این تیم تاثیرگذارترین مشکل تیم ایران بود. بازیکنان این دوره تیم ملی ایران همان بازیکنان ۸ سال پیش نبودند که برای کی‌روش می دویدند و تلاش می‌کردند‌. بازیکنان در این دوره برای خودشان بازی کردند. مگر کی‌روش که چندسالی است با فوتبال روز جهان فاصله گرفته است می‌تواند طارمی را تحت کنترل خود درآورد، در حالی که این بازیکن حالا خود را با برترین های جهان در رقابت می‌بیند و پیشنهادات خیره کننده دارد.


طبیعی است که این بازیکنان نه دیگر آن جوان‌های احساسی ۸ سال قبل هستند و نه دیگر کی‌روش آن مرد با اراده گذشته. تفکرات دفاعی او نخ نما و تکراری است از این رو چیزی برای ارائه نداشت. مسئولان فوتبال ایران که امروز برای روی کار آوردن و نیاوردن کی‌روش در تردید هستند لازم است نگاهی به جام جهانی کنند. تخصص خاصی لازم نیست همین که بدانیم دیگر تیم‌ها در جام جهانی چه پیشرفتی کردند. در حالی که ما نسبت به ۸ سال پیش هیچ تغییری نکردیم این نکته را گوشزد می کند که زمان تغییر است.

 

تیم ایران نیاز به پوست اندازی دارد. ما همان چیزی را از این تیم و سرمربی دیدیم که ۸ سال قبل هم دیده بودیم و ۸ سال است درجا می‌زنیم. از این رو راه حل ساده است نیاز به تغییر داریم. این را اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قبل از تشکیل جلسه و تعیین تکلیف وضعیت تیم ملی باید بدانند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷