به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۹۷۷
تعداد بازدید: ۴۵۱
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
تیم استقلال در آستانه دربی بازیکن ملی پوش خود را در اختیار ندارد.

به گزارش میدان، تیم استقلال در حالی برای دربی پایتخت آماده می‌شود که ساپینتو سرمربی تیم تمام نفراتش را برای این بازی در اختیار ندارد. سرمربی استقلال به تمام نفراتش برای این بازی نیاز دارد اما وی در حال حاضر دو بازیکن مصدوم در اختیار دارد که نگران وضعیت این بازیکنان است.

 

این در حالی است که در روزهای اخیر عارف غلامی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن ثابت استقلال در تمرینات تیمی شرکت نکردند و این موضوع شرایط را تغییر داده زیرا تیم برای دربی به این دو بازیکن نیاز دارد.

 

جلالی در جریان بازی تیم ملی با آمریکا دچار مصدومیت شد و از زمان حضور در تمرینات استقلال نتوانسته با شرایط مناسب در تمرینات گروهی شرکت کند اما ساپینتو از وی درخواست کرده خود را به دربی برساند زیرا در خط دفاعی به وی نیاز دارد اما این اتفاق رخ نداده و احتمال نرسیدن جلالی به این بازی مهم وجود دارد. این در حالی است که در روزهای اخیر کادر پزشکی استقلال تلاش زیادی کرده تا این بازیکن به بازی روز سه شنبه برسد.

 

از آنجاییکه جلالی در بازی با آمریکا عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم ایران داشت ساپینتو اصرار فراوانی دارد تا این بازیکن را برای دربی در اختیار داشته باشد اما حساسیت بالای این مربی به آمادگی این مدافع استقلال پاسخ مثبتی را در پی نداشته است!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸