به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۹۷۵
تعداد بازدید: ۶۹۹
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
احتمال دارد بازیکن مغضوب سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در دربی به میدان برود.

به گزارش میدان، تیم استقلال این روزها تمرینات خود را برای آماده‌سازی بازی مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر آماده می‌کند. با توجه به فاصله دو امتیازی که استقلال با رقیب سنتی‌اش دارد، نتیجه دربی برای شاگردان ریکاردو ساپینتو اهمیت زیادی دارد.

استقلال دو مصدوم به نام‌های عارف غلامی و ابوالفضل جلالی دارد که البته غلامی به تمرینات گروهی اضافه شده است اما به دلیل اینکه مدت زیادی دور از تمرینات بود شاید ساپیپنتو تصمیم بگیرد از گزینه دیگری در دفاع وسط استفاده کند. آنچه که در تمرینات استقلال می‌گذرد آماده باش دادن ساپینتو به سیاوش یزدانی است تا احتمالا جانشین غلامی در دربی شود.

یزدانی هنوز در این فصل برای استقلال به میدان نرفته است چرا که خیلی دیر کارهای پایان خدمت سربازی‌اش را انجام داد و مقطعی هم به دلیل توئیت علیه سرمربی پرتغالی مغضوب شد و از تمرینات کنار گذاشته شده بود. یزدانی که با واسطه بازیکنان و علی فتح‌الله‌زاده به تمرینات بازگشت با انگیزه تمرین می‌کند و احتمال دارد اولین بازی فصل او برابر پرسپولیس باشد.

ناگفته نماند که استقلال محمدحسین مرادمند را نیز در اختیار دارد که یک بازی از ابتدا برای استقلال بازی کرده است و او نیز شانس بازی کردن در دربی را دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶