به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۹۶۹
تعداد بازدید: ۸۲۶
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
ساپینتو در ترکیب استقلال برای دربی تغییر زیادی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش میدان، دربی پیش رو برای ساپینتو سرمربی استقلال بسیار مهم است و وی در نظر دارد که آماده‌ترین بازیکنان تیمش را برای این مصاف روانه میدان کند. این در حالی است که ساپینتو در بازی‌های درون تیمی و تدارکاتی نفرات ثابت استقلال را تست می‌کند تا به بهترین ترکیب دست پیدا کند. 

 

در این میان حضور صالح حردانی در ترکیب ثابت استقلال دغدغه اصلی این بازیکن است که پس از یک دوره نیمکت نشینی و خط خوردن از تیم ملی به تمرینات استقلال بازگشت و توانست مشکلاتش را با ساپینتو حل کند.

 

این بازیکن که پس از یک دوره دوری از ترکیب تیم تمرینات را جدی‌تر دنبال می‌کند برای حضور در دربی انگیزه‌های بسیاری دارد اما شنیده می‌شود وی در ترکیب استقلال برای این بازی مهم جایی ندارد و سرمربی استقلال همچنان روی تفکرات خود مبنی بر استفاده از کوین یامگا در پست حردانی باقی است و قرار نیست شرایط جدیدی در تیم ایجاد کند.

 

پیش از این گفته می‌شد که قرار است ساپینتو یامگا را به پست اصلی اش بازگرداند تا صالح حردانی به ترکیب استقلال بازگردد اما سرمربی استقلال روی تفکراتش پارجاست و حردانی باید دربی را نیز از روی نیمکت نظاره‌گر شود و این اتفاق ممکن است حواشی بسیاری برای وی و استقلال ایجاد کرده و حردانی برای آینده‌اش تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸