به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۹۳۲
تعداد بازدید: ۵۵۸
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مدیرعامل استقلال قرار است به زودی برای حل برخی مشکلات و ابهامات راهی وزارت ورزش شود.

به گزارش میدان، مشکلات مالی استقلال به اوج خود رسیده است و مدیران این باشگاه نتوانسته‌اند منابع لازم را تأمین کنند. در همین راستا، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال تلاش کرد با گرفتن وام بخشی از مشکلات را حل کند اما تاکنون موفق به این کار نشده است. ضمن اینکه مشخص شده که پیش از حضور فتح‌الله‌زاده، باشگاه استقلال از یکی از بانک‌ها وام با بهره بالا گرفته و چند قسط آن نیز عقب افتاده است!

با توجه به اینکه استقلال در آستانه کسر امتیاز به دلیل پرداخت نشدن مطالبات آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق این تیم قرار دارد فتح‌الله‌زاده قصد دارد به زودی به دیدا حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان برود و از او بخواهد به داد استقلال برسند.

استقلال علاوه بر بدهی به استراماچونی، درگیر انتقال پول محمد محبی به سانتاکلارای پرتغال، انتقال پول به شباب الاهلی امارات برای انتقال مهدی قایدی، طلب بازیکنان و چند طلبکار دیگر است. فتح‌الله‌زاده به بازیکنان استقلال وعده جدیدی داده و اینکه تا قبل از دربی هفته دوازدهم بخشی از مطالبات آنها را بپردازد اما با توجه به وضعیت فعلی باشگاه مشخص نیست مدیرعامل استقلال از طریق چه منابعی چنین وعده‌ای را داده است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴