به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۶۹۲۸
تعداد بازدید: ۱۲۴۶
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
دو تیم مراکش و اسپانیا روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله حذفی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش میدان، تیم فوتبال مراکش که در گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفته بود با پیروزی برابر بلژیک و کانادا و کسب تساوی مقابل کرواسی به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی این مسابقات شد. براین اساس، مراکش پس از سال ۱۹۸۶ به اولین تیم عربی تبدیل شد که دو بار به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه پیدا می‌کند. پیش از این عربستان و الجزایر فقط یکبار به این مرحله رسیده بودند اما حالا شیرهای اطلس حتی امیدوارند کار را برای اسپانیا دشوار کنند.

 

عکس/

 

پس از پیروزی مراکش برابر بلژیک و کانادا، تصویر جالبی از اعضای این تیم منتشر شد که بازیکنان به دور ولید رگراگی، سرمربی مراکش جمع شدند و با شعار سر آووکادو، سر آووکادو، دست خود را بر روی سر او گذاشتند. همین موضوع سوژه رسانه‌ها شد و وقتی یک خبرنگار از رگراگی پرسید که دلیل این کار چیست، او در پاسخ گفت: من با بازیکنان رابطه خیلی خوبی دارم و مهم‌ترین چیز احترامی است که بین ما وجود دارد. احساس می‌کنم سر طاس من شانس می‌آورد و شاگردانم این موضوع را فهمیده‌اند‌.

 

تیم فوتبال اسپانیا در گروه E جام جهانی با ۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و حالا برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی برابر مراکش قرار خواهد گرفت. این دو تیم روز سه‌شنبه ۱۵ آذر از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف خواهند رفت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱