به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۹۲۰
تعداد بازدید: ۴۱۰
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
استقلال برای حفظ بازیکن تاثیرگذار خود باز هم مجبور به قرض گرفتن شد.

به گزارش میدان، تیم استقلال در حالی برای ادامه فصل آماده می شود که علی فتح الله زاده با مشکلات بسیاری روبرو شده است و ناچار به پرداخت مبالغ بالایی برای حفظ چند ستاره تیمش است.

مشکل محمد محبی تا حدودی حل شده است و این بازیکن تا پایان فصل در استقلال می ماند اما این در حالی است که استقلال با مشکلی مشابه این بازیکن در مورد مهدی قائدی روبرو شده و در حال حل این موضوع است.

 

قائدی برای ادامه همکاری با استقلال نیاز به پرداخت مبلغی به باشگاه الشباب الاهلی دارد و این در حالی است که باشگاه استقلال هنور نتوانسته این مبلغ را تهیه و به باشگاه فوق پرداخت کند و عنوان شده که آبی ها تا پایان هفته برای پرداخت مبلغ 300هزاردلار مهلت دریافت کردند.

 

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال برای پرداخت این مبلغ باز هم از اطرافیان و دوستانش طلب پول کرده و قرض گرفته است تا این بازیکن در استقلال بماند و ناچار نشود استقلال را در میانه راه  و در آستانه نیم فصل دوم ترک کند.

این بازیکن که برای حضوری دائمی در استقلال برنامه ریزی کرده اما با توجه به مشکلات استقلال در پرداخت پول الشباب بعید به نظر می رسد که این بازیکن بتواند برای فصل بعد در استقلال ماندنی شود.

 

این در حالی است که قائدی پیش از این برای مذاکره با مسئولان الشباب راهی امارات شد اما مدیران این باشگاه برای رضایت نامه دائمی وی طلب مبلغ بالایی داشتند که توافق نهایی حاصل نشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶