به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۶۹۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۹۹
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
مدیرعامل استقلال وعده جالبی به آبی‌پوشان داد.

به گزارش میدان، علی فتح الله‌ زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال که با شکل‌های مختلف وعده‌های ویژه‌ای را به هواداران و بازیکنان این تیم داده حالا در جلسه خصوصی با آبی‌پوشان مدعی شده تا قبل از دربی بخشی از مطالبات آن‌‌ها را پرداخت می‌کند. طبق شنیده‌های خبرنگار میدان، فتح الله زاده به قدری از حرف خود اطمینان داشت که اعلام کرده اگر تا آن زمان به این وعده عمل نکند از سمت مدیرعاملی استعفا می‌دهد. این صحبت‌ها درشرایطی مطرح شده که دو هفته پیش اعضای تیم استقلال به خاطر عدم دریافت مطالبات خود حاضر به تمرین نشدند و اعلام کردند تا زمانیکه مسئولان باشگاه بدهی آن‌ها را پرداخت نکنند، در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند.

 

این اولین باری نیست که فتح‌ الله زاده با حرف‌های خود سوژه رسانه‌ها و هواداران می‌شود. او اخیرا در گفت‌و‌گویی تلویزیونی از احتمال جذب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سخن گفته بود که همین رفتار دردسرهایی هم برای مدیرعامل آبی‌ها ایجاد کرده بود.

 

دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، روز سه‌شنبه ۲۹ آذر به مصاف هم خواهند رفت و باید دید وعده فتح‌ الله زاده تا آن زمان اجرایی خواهد شد یا باز هم شاهد اعتصاب شاگردان ساپینتو و همچنین استعفای مدیرعامل آبی‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۷